Drejtuar Ummetit Musliman

>> Thursday, May 29, 2008


Lufto për të drejtën tonë
Nëse duhet të luftojmë
Për të drejtën tonë
Ne do të bashkohemi
Nga armët tona
Ne nuk do të largohemi
Ndihma jonë vjen nga lart në qiell
Bile më lart sesa aeroplani luftarak mund të fluturojë
në qiell
Mjafton vetëm një miratim
Nga Zoti ynë
Dhe superfuqitë do të ankohen
Kur të shohin vetet e tyre të shkatërrohen
Siç e kemi parë në të kaluarën
Superfuqitë botërore nuk kanë vazhduar
Dhe pastaj fuqinë e Zotit për ta shikuar
Ai, dashurinë e Tij do të tregojë

Të gjithë do të jetojnë në lehtësi
Të gjithë do të jetojnë në paqe
Të lutem mos u frikëso
Insha Allah ajo kohë është afër
Vetëm vazhdo t’i lutesh Zotit
Për të vetmin miratim.

Dhe duart e mia zgjaten te Kallashnikovi...
Kur shikoj lumenjtë nga Kashmiri të ndotura me gjak
Kur dëgjoj rënkimet dhe britmat e gruas nga Bosnja
Kur shikoj gjakun e muslimanëve duke vrapuar nëpër rrugët e Algjerisë
Kur dëgjoj rrëzimin e Babri Mesxhid në Indi
Kur në Iran plani për shkatërrimin e Mesxhid el-Faiz është zbatuar
Kur fëmijët në Eritre dhe Somali vuajnë nga uria
Pse libri të cilin po e studjoj bie nga duart e mia?
Pa dashje duart e mia zgjaten te Kallashnikovi
Ndoshta Ummeti Islam po më thërret për ndihmë
Lebejk! Unë po vij, unë po vij. Si një Halid ibn Velid, si një Tarik ibn Zejd, si një Muhammed ibn Kasim, si Irshad Shehid, unë po vij...

O Popull musliman, mos u bëni merak. Unë po sjell edhe vëllezër të tjerë
Unë po vij, së shpejti do të jem atje, Insha Allah!

Nga anglishtja:
Ermal BEGA

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP