Kjo eshte e drejta İme

>> Tuesday, August 10, 2010

Kjo eshte e drejta İme

Brenda ne Kuran
ne librin e bekuar
Eshte shkruar
SE vajza duhet mbuluar

Kjo eshte e drejta ime
si muslimane qe jam
Mbulesen farz e kam

U urdheruam qe jashte shtepis
te jemi te thjeshta
dhe brenda ne shtepi
te jemi mbreteresha

Ky eshte islami
feja e drejt
femres i jep liri
ne shtepin e vete

Une jam e mbuluar
kufijet emi jane te percaktuar
cdo gje e jashtme eshte e ndaluar

Veshja e hixhabit per mua eshte lumturi
Venia e shamis eshte bukuri
Zbatimi i ketij urdheri eshte obligim

Midis meje dhe botes jashte
ka nje ndyshim
Ai eshte hixhabi
Mbrojtes i trupit time

Kjo eshte e drejta İME
si muslimane qe jam
mbulesen farz e kam....
Rudina Dura
Nxense -TEOLOGJİS
BURSA-TURKİYE


0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP