Ushtareja e Hixhabit

>> Monday, May 19, 2008




Jam një ushtare,ushtare e Hixhabit!


E përkushtuar në Dinin tim,


përfaqësoj skenën Islame!


Po, jam një vajzë vetëm 18 vjeçe,


por ngado që ke qenë,


gruaja gjithashtu,


mund t’i përfaqësojë muslimanët!


E di që jam e re,


por nuk mi do qejfi përveç kafeinës,


është e rëndë, por e mbaj nën kontroll!


Droga ime e vetme quhet Paracetamol!


Nuk më duhet asnjë lloj droge,


që mi djeg qelizat e trurit!


E, për t’u qetësuar,


më duhet vetëm përqafimi i nëns sime!


Shehadetin e kam të tatuuar në shpirt e në zemër!


Ai më ndihmon t’i kujtoj sekretet që na ndajnë!


Unë vazhdoj ta valëvis flamurin Islam,


gjersa gjendem në skanerin e sigurisë së aeroportit!


Flamuri im Islam ende po valon!


Si pushka jote në çantën time,


ashtu edhe shuplaka yte në etiketën terroriste,


më bëjnë të vonohem për në aeroplan!


E në shtëpi, kur marr receptorin e telefonit dëgjoj kërcitje


ndërsa, kur jam në Net dëgjoj tone!


Djemtë e C.I.A -së po më përgjojnë e më ndjekin!
Fshehja dhe spiunazhi është arma e tyre!


Ndërmjet të zezës dhe të bardhës e shoh të përhimtën,


ndërsa ndërmjet hijeve e shoh C.I.A –në!


Ju mund t’ua ndaloni Hixhabin,


mund t’ua ndaloni Xhilbabin,


ju mund t’ua ndaloni edhe Nikabin muslimanëve!


Po mundoheni ta njollosni pastërtinë e botës,


por nuk mund të ma merrni Dinin tim!


Ju sfidoj që të mundoheni e të ma merrni nga Ruhu,


por asgjë nuk mund të bëni!


Shpresoj se u sqaruam mirë!


Po i ngjitem fesë sime si një ngjitës


dhe po ua jap një Adios (lamtumirë)!




Nga Anglishtja: Dritan SKENDERI , TETOVE

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP