Lotët e saj

>> Monday, September 10, 2007


Hamdi NUHIJU

Si hir qëndrojnë zvarrë,
Endem si i tretur në psherëtitë e saj,
Purpulitem si i marrë në sytë e saj,
Ajo qan për ty o Zoti im...

Fërfëllinë një erë e dendur në dalldisjen e fjalëve,
Afër lumit Drin kujtoj psherëtitë,
Gjendem me bukuroshen i vetëm si kurrë më parë,
Lotët e saj rrëke shkojnë , për shkak të ezanit , strehimit në iman...

All-llah , All-llah zemra saj vlon,
Më ndihmoni , më ndihmoni;
Në afri të muajit të bekuar,
Shpirti ndjenë çiltërsinë…

Dhe bebza e syrit e ënjtur më shikon,
Ah , mor i mjerë trupit tim i thotë,
Kaluan vite , vite,
E loti t`u tha asnjëherë s`të la të çlirohesh me iman…

Lotët e saj shkollë e lashtësisë,
Kur të devotshmit e sufijtë në dhikër u ndryn,
Trokitën thellë në dyert e imanit,
I dhan fund smirës e inatit…

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP