>> Tuesday, July 10, 2007


Dielli im

Mille Angellovski


Unë nuk e di se a ekziston dikundi barë shërues ,
Për gjakun e zier kur fillon të pëlcasë,
Dielli im:
Mall , Dëshirë dhe Shpresë.
Sytë të janë burim i pamjes tënde,
Ulem dhe pijë pamje,
Dielli im:
Dashuri , Lumturi dhe Mendësi.
Une nuk e di sa mirësi ka në ty,
Në hapësirën e poshtme të zemrës tënde.
Zemra ime:
Miklim , Vërtetësi dhe Rritje.
Thuaj që të jam pjesëmarrja yte e përhershme,
Dielli im: JETË.

Nga Maqedonishtja: Hamdi NUHIJU


..poezia gjendet në librin: “Ognovi i Vreme 1” ( përmbledhje e poezisë maqedone të pasluftës) , Trisho Stojanovski dhe Petre Bakevski , Shkup , 1969 ; poezia gjendet në faqen 262.

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP