Nenes

>> Thursday, July 26, 2007






Time SHABANAJ


Nëna nuk të lindi që t’ia dhurosh vdekjen
Nëna nuk të rriti që t’ia rëndosh jetën,
Nëna s’të dha këshillat që rrugëve ti lesh
Por ta duash nënën e të gëzuar ta bësh.

Dije së nëna nuk jeton gjatë
Mos e ler të vëtme si qyqen e ngrat,
Qendroi pran derisa vdekja ta rrembën
Mos ta gjëjë të vëtme si t’mos ketë askënd.

Dashuria e nënës ndaj teje zgjat për jetë
Nuk është si zjarri në dimer që shuhet shpejt,
Është dashuri që del nga zemra e saj
Mos e përbuz nënën mos e bënë më vaj

Nësë ti nënës zemren i’a hidhëron
Drrita e Allahut kurr nuk të ndrriqon,
Do ta jetosh jetën në një ërrësir të pa fund
Rrugën e Allahut sdo ta gjesh askund.

Kur të mallkon nëna më zemrën e saj
Do të bredhësh rrugëve me lotë e më vaj,
Do të kërkosh vënd që kokën ta vësh
Prehërin e nënës kurr më zdo ta keshë.

Nëna do të shkoj në një vend të qetë
Atje ku paqja mbizotëron për jetë,
Do ta marr Allahu nënë hijen e Ti
Vonë do t’bjen ndërmend të nëna mu kthy.

Do të kërkosh ujë zjarrin n’shpirt ta shuash
Do të digjësh flak për nënën për jët do t’vuash,
Sdo ta gjesh më nënën që ujë të t’jep
Siq të dha dikur e t’këndoj në djep.

Dhëmbje do të ndjesh atëherë kur ta kuptosh,
N’këtë jetë nënën ç’don të thotë ta harrosh,
E di se do të vuash e kot do të mundohësh,
Së në këtë jetë kurr sdo të qetësohësh.

Kur një dit dhe ty do të trrokas vdekja
Do ta shohësh n’ktë jetë së q’ishte e vërteta
Do të dal shpirti me lotë duke qar,
Nga kjo jetë do të ikësh, si një mëkatar…

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP