Mëkatet e Mia

>> Sunday, April 22, 2007




Hamdi NUHIJU

Linda i pastërt,
Ashtu sic deshi Zoti,
Jeta me çoroditi,
Më dezorientoi...
Fëmijëria e vështir më sakatosi,
Zemrën me vner ma pluhurosi...
Nuk më krijove ashtu o Zot,
Pse më le të lirë , që unë të vendos??
Kam nevojë për Ty...
U dalldisa rrugëve të jetës,
Sikur unë thash me veten,
Nuk ka kush...
Mëkatet po më rëndojnë o Zot,
Të lutem mos me le të vetëm,
Dua të të kem pran në zemër...
U rrita në gjirin e nënës,
Më këngën e bukur lotin,
Nuk kisha babanë isha i vetëm,
Nuk të njoha o All-llahu im...
Jam trazuar në këtë natë të errët,
Për ta shpalosur veten time,
Se më mungon,
Nuk ka dyshim,
O All-llahu , Zoti im...
Shaj tiran e shaj vatan,
Ndero jetën , ndero baban,
Mëkatet nuk kanë të sosur o Zot më fal,
Nuk dua të heshtë për këtë lëngat...
I shkrujta jetës , vdekjes , prehjes,
Harrova veten brenda në lëndinë,
Jam i paaftë ta shuaj etjen,
Të lutem Zot ma fal mamanë...
E Saadiu i shkret,
Patë ngjyrosur për këtë jetë,
Nuk patë faj i riu,
Kur pa veten në sintez...
Fukarai nga modestia,
Hajnit i dha ëmbëlsira,
Merrni ju lutem me buzëqeshje i tha,
Më vjen keq të ju la pa asgja...
Unë i gjori shqiptar drini,
U ftoha nga vrulli , porsi briri,
Më dy kofsha goje shpëtova,
Harrova Ndihmuesin e vërtet,
I mjeri unë për këtë jetë...
Sa vështirë e patë Omer Khajam,
Nuk vlerësoi këtë urat,
Nga rruga e drejtë i shkreti devijoi,
Me këtë shejtanin nderoi...
O shejtan i brisht si fantazmë,
Pse nuk na le të qetë bile edhe një pëllëmbë,
Me grushta jetën sakatosa,
Pse shejtanin e ndëgjova...
Të lutem o Zot , më fal,
Kam bërë shum gabime nuk mundem t`i mbaj,
Dua t`i qëndroj besnik rrugës Tënde,
Të shkrihem , venitem për hir Tëndin...
Sejjid Kutubin e munduan,
Masakruan e torturuan,
Më prit shehid të lutem njëherë,
Të ledhatoj në ahiret...
Hasan el-Bennan na e shanë,
Në copa prej ari e ndan,
E Zoti e krijoi të lirë , ju e robëruat,
Pse o të mjerë ma degradoni rejhan...
Gazaliu u strehua,
Nga jeta nga vdekja u qortua,
Më mirë të izolohem se me mëkate,
Kështo rënkoi i madhi lapidar...
O Zot më fal , e lëndova pa dëshirë,
Njeriun Zoti të dobët krijoi,
Sikur të mos ishte njeri pendimi nuk dot kishte kufi...
Rash nga shpella e Gadimes,
Iu vërsula si tatar,
Të shkatërroj me vete cka të marr,
Nënë , fëmijë , pleq e babanë...
Jakup Asipi botën çuditi,
Duke sulmuar atë të mallkuar,
I afatizuari deri në Gjykim u cudit,
Me vlimin e besimit,
Me alimin tim...
Rumi zbukuroi dy vargje dashurie,
Radhiti , soditi , feshitizoi në pambarim,
Të lutem Zot më fal dy caste,
Ta ndjejmë firdeusin me këtë kolos melmese...

Mëkatet e mia nuk kanë mbarim,
O Zot mi fal se nuk kam ku të vaj,
Vaj vatani për djal si cuni,
Vaj mileti për rregull druri...
Me xhematin je Ti o Zot,
Mos më ndaj përjetë e për mot,
Ma mëso gjuhën e komunikimit,
Ma zbukuro zemrën me drita besimi...
Do më quajnë mëkatar,
Farkëtar e shigjetar,
Nuk gjuaj dot jetën me plehra,
Një leck sinqeriteti shpalos në podium...
Nuk është feja opium,
Nga praktika Zotin njoha,
Me Atë deri në vdekje u dashurova,
Më ruaj Zot nga prishja e këtij betimi,
Sinqerisht të drejtohet Hamdi lymi...

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP