Ah, ç’ka ishte atje në atë dritë lëshimi të qiriut që vendos zjarr në zemër, dhe furrishëm e rrëmben atë?

>> Monday, April 30, 2007




Xhelaludin Rumi

Ah, ç’ka ishte atje në atë dritë lëshimi të qiriut që vendos zjarr në zemër, dhe furrishëm e rrëmben atë?

Ti i cili ke vendosur zjarr ne zemrën time, unë jam i konsumuar, O mik; eja shpejt, shpejt!

Forma e zemrës nuk është formë e krijuar, për bukurinë e Zotit manifestuar vetvehten nga faqja e zemrës.

Unë nuk kam asnjë ndihmës të ruajtur në ëmbëlsinë e tij, unë nuk kam asnjë dobi të ruajtur në buzën e tij.

Kujtoje atë i cili në një agim kuptoi këtë zemrën time nga hallka e gërshetës tënde.

Shpirti im, herën e parë kur të pash ty shpirti im ndegjoi diçka nga shpirti yt.

Kur zemra ime pi ujë prej fontanës tënde, mbytej në ty, dhe përrua më rëmbeu mua.

Perktheu nga anglishtja:

Visar Korenica

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP