UMMETI IM

>> Friday, April 13, 2007











Xhemalutin LLATIC

Dil nga gafleti, o ummeti im:
fjalėn tėnde bota e pret shpėtim!
Allah, Allah!Ummeti i Kur’anit
Duhet ta ngrisė flamurin e islamit!

O Ummeti im, tėrbohet tufani nėn re!
Rrufeja gjuan! A nuk ka shpėtim pėr ne?!
Allahu, Allahu e di: nga mėkati ynė prore
turpėrohet streha e pastėr qiellore!

O Ummeti im, pse dridhesh tmerrshėm:
kur e ke Allahun tėnd tė Fuqishėm!
Allahu, Allahu mposhtė ēdo dushman
me gjoksin tonė pėrplot iman!

Lart ballin, o ummeti im
nė zemrėn tėnde hap burim
Allah, Allah!- Nga ai Harf i Pastėr
prajshėm do t’buēasė burimi i ēiltėr!

(Nga permbledhja UMMETI IM, perkthyer nga Agim Mehmeti,
botuar nga „Hena e Re“ mė 1997)

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP