Porosia Djalit

>> Saturday, December 30, 2006


Djali im të porosisë:

T’i kesh frikë e t’i përulesh

Zotit të Madhërishëm,

Sheriatit t’i përmbahesh,

Bindju ligjeve të Tij,

Dhe merru me dituri.

Udha jonë themelohet

Në librin e All-llahut,

Në fjalët e veprat

E Muhamedit alejhis-selam.

Zemër të pastër kërko

Dhe shpirt fisnik hulumto!

Të porosisë biri im:

Dijetarët i ndero,

Sillu mirë kudo,

Të mirat materiale

Nëse i ke Për të mirën E përgjithshme I shpenzo!

Mos u shoqëro Me ata që s’janë

Në nivelin tënd

Moral e intelektual.

Por, ndihmoi njerëzit

Për kërkesat jetësore

Dhe në udhën shpirtërore!

Në takim të parë

Mos shfaq dituri

Por trego sjellje,

Mirësi e njerëzi,

E para të largon

E dyta të afron!

Përpiqu në shoqëri

Të jeshë i thjeshtë,

I sjellshëm e bujar.

Mbaje në mend përherë

Se më i afërti i Perëndisë

Është ai që i shërben

Më së miri njerëzisë!

Dhe vepra më e mirë

Në këtë botë

Është ajo që bëhet Vetëm për të Madhin Zot.

Djali im , më në fund:

E lus All-llahunQë të kesh kujdes

Nëpër shtigjet e jetës,

Përhapi kudo me durim,

Dhe me dituri,Rrezet e së vërtetës…!


Shejh Abdulkader Gjejlaniu

Perktheu nga anglishtja:Mexhid Yvejsi

burimi:alb-muslimstudents@yahoogroups.com

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP