EJA PËRSËRI!!!

>> Friday, March 21, 2008


Semra HALILI


Nëse ngjyra e arit është më e bukur

Më e shtrejta,më e mrekullueshmja

Ti je i poseduar me më të bukur se ajo

Ngjyra e ihsanit,përkundër arit

Ngjyra (FEJA) e All-llahut(xhel-le shanuhu)

Si që thotë AI :,,E KUSH NGJYROS (me fe) MË MIR SE ALL-LLAHU’’

Nëse bora bie e bardhë,

Dhe dikujt i pлrshkruhet se ka ashtu moral,

Ti e ke në posedim superlativin e të bardhës,,KURANIN’’

Nëse qielli s’ka përfundim

Arritje tek ti a ka?

Duhet të ketë!

Ti linde sot,e sheh tash se të përkujtojmë ne

Ti që na shpëtove

Dëshirojmë të të shohim gjallë në prezencën tonë

Duke të të përkujtuar ti.

A dëshiron ta dinë përse?

Shumë thjeshtë’’ TË DUAM’’

Por kjo thjeshtësi ka përmbajtje të thellë

Në zemrat që dita ditës ju shtohet

DASHURIJA PËR TY

Pra,ummetit tend

Nuk ështe cudi kjo,se ummeti yt u edukua me sjelljet tua.

Po me sjelljet tua që je prezentë!

Po prezentë në zemrat e ummetit tënd

Në zemrat e kulluara me brengë për ty.

Dhe me fjalën e fundit të thjeshtë

Për ne, por me vlerë të shumtë TË DUAM......

mos na haro në mahsher......

MIRË SE LINDE.....

MIRË SE VJEN......

MIRË SE ERDHE DHE EJA PËRSËRI............

EJA PËRSËRI !!!

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP