Jam një femër muslimane

>> Saturday, March 15, 2008


Jam një femër muslimane. Lirisht më pyet se përse.
Kur eci, eci me dinjitet
E kur flas nuk gënjej
Jam një femër muslimane. Jo gjithçka timen do ta shohësh
Por atë që duhet ta vlerësosh. Jam e lire kur bëj zgjedhje
Nuk vuaj nga depresioni. S’jam mashtruar as abuzuar.
S’i kam zili gratë e tjera.Dhe natyrisht s’jam konfuze.
Jam madhore në Linguistikë. Pra, s’ke nevojë të flasësh ngadalë.
Kam biznesin tim të vogël. Çdo cent që fitoj është i imi.
Ngas Chevy-n tim në shkollë e në punë. Dhe jo, kjo s’është krim.
Kur kaloj shpesh mi ngulit sytë. S’e kupton mbulesën time.
Por paqë e forcë un kam gjetur. Sikur jam e barabartë me një mashkull.
Jam një femër muslimane. Pra të lutem, mos të vijë keq.
Se Zoti më ka udhëzuar. E më në fund jam e lirë!


Nga gjuha angleze: Dritan SKENDERI

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP