ARABE MOJ

>> Tuesday, January 02, 2007



Desha një ditë një vajzë nga gjiri ,
Ta vazhdoj jetën porsi hiri ,
Lulëzoja në bjeshka e fusha ,
Ledhatoja historinë....
Arabe Moj më thuaj një fjalë ,
Atje nga vjen pullazet bëjnë flak ,
Nga terrori i demokracisë ,
Duhesh të punosh për hir të stihisë …
E dikur Memuni i shkretë ,
Blinte libra me flori
Jehonte nga malsia ,
Që kryqtarët ta denoncojnë ….
Ku më je moj hijezezë,
Nga oaza e diturisë ,
Në piramidat e Faraonëve ,
E në erën e Orientit ....
Eja të shkojmë në Samarkand ,
Të frymojmë rrugën e dashurisë ,
Moj syzeza e malit ,
T`i më ngjall dashuri ….
Vetëm sytë i`u shikohen ,
Porsi afsh në rrugën e diturisë ,
Të shqyhem me soditjen time në ty ,
Më lejo vetëm dy fjalë brenge ...
Kam një mik nga Shqipëria ,
Kosova , Bosnja e Camëria ,
Që udhëton për cdo ditë në Ah`zar ,
Për t`u pjekur me kijas ….
Eja në Europën e Mjerë ,
Të lidhim dytë besë ,
Se për hir të Krijuesit ,
Do të duhemi deri në Amshim ....
T`i tregojmë botës mbanë ,
Nga Roma , Fieri , Shkupi , Prizreni e Praga ,
Nga Londra , Berni , Sarajeva e në Lion ,
Në Meksikë e Brazili ,
Në Nju Jork e Camëri ,
Të jehojë dashuria e jonë ,
E për motë bashkimi të rrojë ....
Në Turqi pashë gazelën time ,
Por me araben nuk jap gri ,
Kur zgjohem në mëngjes e kam pranë ,
E kur flejë brengat mi largon ...
Muajin e mjaltit në haxhxh e kalojmë ,
Si dy biblila lyemi me petka besimi ,
E kemi kohë edhe për dashuri ,
Po pa All-llahun nuk jetohet kjo jetë ….

Hamdi Nuhiju ,






0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP