Mizani

>> Wednesday, November 12, 2008



Pse nga e majta fletët po marrë
E nuk i shoh me syt në ballë
Ku jam kështu me ktheni në varrë
Nuk e duroj sot këtë hallë
Ku jeni të bëra e të pa bëra
Ku jeni gjurmë ne gjunj e llëra
E ju buzëqeshje të mira ku jeni
Kam nevoj për ju , ju lutem eni
Ju lutem eni e më ndihmoni
Nga ana e djatht sot më rëndoni
Me aq fuqi sa në vete keni
Sot më ndihmoni nëse gjallë jeni
ç'keni që ngriteni o punë pa vlerë
Kush ju dërgoi te ky i mjerë
Që hallin vetit për hall s'ja di
Kthehuni , humbni nëpër gjithësi
Sa dëshmitarë të këqinj që gjeta
Që vijnë nga fshihet gjith e vërteta
Për mbrojtës s'kam veq punëve me nderë
Që i punova në jetë herë-herë
Po mos të ishte Mëshirë e Tij
Që mi ka dhënë këta dy sy
Do të më humbte thellë në humnerë
Nga ku s'do dilja për asnjëherë...

Argjend Xhelili

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP