Të lindësh

>> Thursday, February 21, 2008


Shkruan: Hamdi NUHIJU

Të lindësh dhe të dashurosh ,
Frymëmarrje e kobshme oscilon,
Sadakatë , namazet , sexhdet,
Sevabet peshojnë!!

Të lindësh dhe të duash,
Më thuaj çfarë ndjenë mbi vazon e thyer?
E mekur si çdoherë,
Do të vdesësh , do të vdesësh!!

Kjo ujëvare që më sfidon,
E ky sens i paimagjinueshëm,
Më boshatis në mes,
Si një meskin i porsalindur!!!

Sytë e tu rozë,
E fjalët e ëmbëla më mungojnë,
Rrugëtim nëpër shekuj ,
Rilinda thash!!!

Si mund të të harroj,
Kur ti ishe pran meje ,
Si mund të të mos besoj,
Kur kozmosi dëshmon mbi iman!!!

Më rrëmbejnë punët e vockla,
Të vazhdueshme deri në ahiret,
Ah moj jetë e pajetueme,
Mos më harro në mizan!!!

Ku e di zemra se çfarë është e bukur?
Harrohem , të përkedhël në gjëmbat e rëndueme,
Bukuria është kozmosi që flet,
E zemra mbështjellësi që ruan!!!

Dua të të dua,
Të lindim bashkë në besim,
Dua të të dua,
Të gdhijmë përgjithnjë në xhennet!!!

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP