Xhelozia

>> Saturday, June 14, 2008


Kerim GASHI


Po shof vetem bardh e zi
Realiteti me eshte bere marrezi
Qdo gje me eshte e dyshimte
Edhe te kuqen e konsideroj te perhimte

E ndjej se te gjithe me kan inate
Kerkoje drite per qdo nate
Kerkoje erresire ne mesdite
Per ta studjuar te bardhen me nevoitet drite

Me e besueshmja me eshte bere dyshimi
Me e dyshueshmja me eshte bere besimi
Nga humbja fitimin e kerkoje
Kur te tjeret fillojne une mbaroje

Tek une e keqja dhe e mira jan te dashuruara
Tek une fluturimet jan te ateruara
Tek une ngecjet jan te avancuara
Tek une gjerat e erreta jan te ndriquara

Edhe zemra ime eshte kunder meje
Ndjeje se vdekja me thot jam pas teje
Fati me thote mos llogarit ne mua
Sepse duhet te besosh ne aftesit e tua

Shpesh me pushton egoja
Edhe pesha sprovohet tek peshoja
Edhe arsyeja mbeshtetet tek provoja
Si Edhe qielli llogarit tek mbuloja

Brengosem kur nuk brengosem
Dua te jem me I miri dhe te persosem
Kur jam xheloz thjesht prangosem
Dua ti arrij te gjithe dhe para tyre te vendosem
Mike me eshte bere zilia
E dashur me eshte bere xhelozia
E humbur me eshte shpall liria
E theksuar me eshte lakmia
Sepse tek une qendron xhelozi

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP