Cikël poetik nga Argjend XHELILI

>> Thursday, August 28, 2008


Lufta e natës

Dielli me ngadal po fshihet
Errësira mbi ne po ngrihet
Me qirinj qenka plagosur
Ditën tonë e ka varrosur
Ditn' e bardhë e shum të vyer
Mbyti nata e urryer
Që na vie e paftuar
Edhe pse s'na kish munguar
Natë e gjatë ç'e mirë të solli
Terri yt dritën ma morri
Jetn' e zezë në mua mbolli
Edhe mbiu njëfar horri
Edhe njëfar horri erdhi
Ligësinë në shpirtë ma derdhi
Në mëkate mua më shtyu
Aq fort sa dhe fryn veriu
Aq thell sa i thellë është deti
Në ligësi shpirtin ma treti
Në ligësi , përjetësi
Nga ku s'del kurr asnjeri...


Argjend Xhelili


.............................



Zotit tonë

Zot i jonë ç'je i vërtetë
Q'do të mirë ç'na dhe në jetë
Qiellën , yjet edhe tokën
Kambët , duart edhe kokën
Nënën e shtrenj't edhe babanë
Motrën e dashur dhe vëllanë
Zot i Madh që je Një
Na dhe t'mira sa s'ka më
Mëmëdhenë që duam shum
Sa na rrjedhën gjaku lum
Edhe fushën e bleruar
Kodra , brigje si të shkruar
Edhe sytë që ti shohim
Edhe mendjen që ti njohim
Zot i Pasur , Fuqiplotë
ç'na dhe t'mira në k'te botë
Na dhe jetën me jetue
Edhe mendjen me mendue
Gjuhn' e bukurë që ne flasim
Dhe armikun me te vrasim
Edhe ujët e bekuar
Që shkon duke gurgulluar
Na dhe të mira sa s'ka më
Zot i Madh që je veq Një...


Argjend Xhelili


...........................................................



Sytë e mi

Sfondeve t'shfrenuem do zana ndigjoj
Që po m'lan t'kureshtun , e nuk i kuptoj
Që po m'lan të zgjuem , tan natën pa gjum
Sa herë i ndigjoj , i dua më shum
I dua më shum , sa herë i ndigjoj
E qajë edhe qirrem për jetën që m'shkoi
Si zani i paqartë në sfondin zi
Unë e shkova jetën gjithëherë në vetmi
O sytë e mi,sa jeni më thoni!
Sa vetin ju dua , ju s'di sa më doni
Ju s'di sa më doni e sa më urreni
O sytë e mi,më thoni sa jeni!
Më thoni sa jeni se nuk po ju shoh
Se me ju ju shoh e me ju ju njoh
Se me ju unë qaj për jetën e shkume
E në fund ju lë pamjen e trishtume
Ah , ditn'ë e bardhë edhe unë ta m'rrija
Dhe jetën e lumtun me k'ta sy ta shihja
Dhe jetën e lumtun një qast ta jetoja
K'të , asgjë më shum në jetë nuk do doja...


Argjend Xhelili

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP