I harruem

>> Tuesday, August 12, 2008

I harruem


Ish ni ditë shum e bukun , ditë e mirë
Plot me shokë edhe shoqe musafir
Ha e pi për gjith ditën pa pushim
Fije brenge e mërzie veq dëfrim
Ato ditë mue më donin pa mungesë
Më ndigjonin e shërbenin pa përtesë
Veqse shpejt ikën ditët u harrova
Si i vetëm në ni qoshe përfundova
Në dorë kam albumin e shoqnisë
Plot imazhe mu nga koha e rinisë
Nga rinia që kalova në lumni
E më mbeti veq kujtim n'fotografi
Asht qudi si njeriu do gjithqka
Q'do të mirë që do për vete dhe për ta
Do secilin rrugët që i pret
Pa të gjitha në fund mbetet vet
Nga kjo jetë e padrejt një mësim kam
Do më dojn e i dua sepse jam
Sepse jam në q'do qast vetja jeme
Nuk ndryshohem sikur dega e një peme.


Argjend Xhelili

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP