Fillimi

>> Saturday, August 30, 2008


Minushe DAKU


Nga te filloj, kah t'ja mbaj

oj penda ime e dashur....

dikur shkruaje me vrull

e tani vervitesh neper duar

te e nje poeti te fjetur!


Flas me vehten,

mendimet vertiten

dhe nata ngadaaaal ecen dhe shpejt kalon.


Dyndje horizontesh ne mjegullen e ndjenjes,

dhe zemra lengon qe fjalet nuk dalin dot.

KU ngeci qelesi i poezise miku im????

A mos valle me humbi miqesia dhe nuk gjej me fjale??

Sa te humbur jane njerzit pa miq,kete e di ti, une dhe te gjithe,

por.....

koha po vrapon

dhe miqesia çalon

e diku neper tatpjeten mendore

e gjen vehten bosh ....


Me te vertet njerzit jane ne humbje.

Me vie te bertas,

te leshoj ze e te therras....

por thone zeri i femres avret...


Kthjelloni mendjen o njerz,

mos lejoni te na iken koha

e bashke me te dhe zemrat .

E kot!


Sot te gjithe jane te mencur !

Leje se kerkah nuk je te thone,

mos u merr me shpirteroren...

vrapo se koha po ecen...

dhe materializmi po verbon.


Per miqesi interesi te ndihmon

nuk gjen ndermjetes me te sinqert.

EEE miku im,

poezia ime

dhe libri im.

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP