MBRETI

>> Wednesday, August 27, 2008


Mbreti në mbretrinë e tij,
Mbronë kullën e vet .
Në çdo dritare dhe dyer të saj,
Vendosi ushtarët e vet.
I vendosi nga frika,
Se armiku po kërcnon,
Kullën do e rrënojë
E mbretin do e robërojë.
Mbreti dëgjojë
Dhe ka urdhëruar;
Asnjë ushtarë të mos më vritet
edhe pse lufta ka filluar.
O ju ushtarë n’kullën time
keni kujdes
nga armiku ynë i vjetër
në lakmi kur ju thërret!
Mos iu dorëzoni ju atij.
Qëndroni të fortë me besnikëri
deri në atë ditë
kur unë dal nga kjo mbretëri.
Kështu si po largohem,
unë do të kthehem prap,
do ndërtohet kulla ime
edhe ju bashkë me të.
Armiku do të ekzistojë prap,
por jo me ne në paqë,
por në ferr i mallkuar
e i dënuar përgjithmonë.
Luftë, urretje, varfëri as frikë
më nuk do të ketë;
në kullën time, në paqë,
Prap unë mbret .


Jashar Gashi

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP