Etja si duket më ka kapluar

>> Wednesday, January 28, 2009


Retë po vijn,
më duket do bjer shi, si duket toka është e etur.
Po syri dhe gojasi duket dhe ato janë etur dhe
ndoshta “do thahen” nga etja e cila i ka kapluar.
Vallë c`far etje është kjo ?
Ajo e tokës ishte shiu po e gojës dhe syrit c`far është?
Syri im “ po thahet” pasi që ka kohë që se ka pare xhamin dhe
Kur`anin kurse goja ,gojae cila nga eturia e madhe ka filluar të
Belbzoj sepse ka kohë që se ka lexuar kur`anin dhe lexuar atë.
Shoh se balli po më rrudhet, a thua vall c`është puna ,
ndoshta duhet të mendoj pak?
Balli im po rrudhet pasi që ka kohë që se ka puthur token, andaj le të bjer në sexhde .
Pasi të gjitha këto paskan arsyet e veta inshalla të gjitha rregullave do i
përmbahem , por nj ë gjë po më bredh në mendje a thua për c`ka është
i etur trupin im i cili më është krrusur, vall ndoshta prap duhet të mendoj?
Trupi im është krrusur sepse ka kohë që se ka falur namazin dhe ne e dim se
sa namazi ka ndikim tek kjo gjë…
Ndoshta do vjen koha që ti nuk mund që ta m`bash në këmb trupin tend nga jo forca jote , pasi që nuk ja dhe frytin e duhur gjat jetës tënde dhe nuk ju përmbajte parimit te Allahut që na e dha në kur`an dhe na qartsoi pejngamberi ynë i fundit Muhamedi s.a.v.s .
Andaj kujtohu që në rini ,
se pasi të plakesh ndoshta do të jet vonë për tu rykthyer në fron,
froni i cilin tu mundësua po ti ja ktheve shpinën …


Ilir SALII

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP