NËNË, NËNË, NËNË

>> Tuesday, December 02, 2008


Si shpirt I krijuar
Nga Allahu I Madh
I cili vendosi
Në këtë botë të dal

Nga errësira, dola në dritë
I humbur , por me shpirt
Me shpresë,
duke qarë e dënesë.

I bëra ca pyetje
Zotit tim të Madh.
O Zot I Gjithësisë
Unë dola këtej
Të lutem më trego
Mbështetje ku të gjej

O shpirt i bekuar
Fare mos ke frikë
Kam dërguar Melaiken
Që ty do të rritë

O Zot I gjithësisë
Në këtë botë
Unë I humbur jam
Si të të gjej Ty
Mbështetjen ku e kam

Të thash për Melaiken
Që unë kam dërguar
Për ty dot kujdeset
Dhe ka për të udhëzuar

O Zot I gjithësisë
Dhurues I mirësisë
Melaiken që ke dërguar
Ku duhet kërkuar

Si e ka emrin
ku mund ta gjejë
në shkëlqimin e diellit
apo nën dritën e hënës.

Po kjo Melaike
Shkëlqen si dielli
E bën dritë si hënë
Thirre me emrin më të bukur
NËNË, NËNË, NËNË !

Adnan Ameti - Kumanovë

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP