Rini nga je nisur?

>> Saturday, December 06, 2008


Nëpër bulevarde kaloj
Shumë njerëz takoj
Më shumë më bien në sy
Vajza e djem të ri

Zotin e kanë harruar
Fjalët e profetit as që I kujtohen
Pse janë prishur këta te ri
Sa shumë është degjeneruar kjo rini

Nga je nisur o rini
A më tregon
Deri ku është
Ky kufiri yt

Vjen një ditë
do të mplakesh
Rrudhat fytyrën
Do të mbulojnë

Do të sëmuresh
Do të lodhesh
Vjen një ditë
që me qefin do të mbulohesh

je ardhmëria e vendit tënd
ke prestigj ehde famë
ka për të ardhur një dite
ku do të kalbesh në varr

xhaminë kurrë nuk e viziton
vizitë kafiterive I bënë
alkool përdorë
e trupin tënd e shkatërron

a mendon o vëllau im
që Ditën e Gjykimit
si e kalove rininë?
Engjujt kanë për të thënë

Si do të përgjigjesh
Në këtë pyetje
O vëlla e moter e imja
Qe jetën e kaluat në degjenerim
Mjerë për ata prindër
Që për fëmijët e tyre thonë
Janë të rinjë
Le të kënaqen

Keta prindër janë injorantë
E njerëz të pacipë
Me këtë lejim të tyre
Fëmijët po zhyten në greminë

Më trego o rini
Deri ku është ky kufiri yt
Pendohu rini
Para se dielli me lindë në perëndim

Sejhane MEHMETI


0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP