Drita e qiejve dhe e tokës

>> Friday, October 17, 2008

Drita e qiejve dhe e tokës




Sa arsye vrava përgjigjen ta gjej
Po ajo më shfaqet nga do që vërej
E qartë porsi loti që buron ngadalë
Më mbyti të keqen e më la pa fjalë

Më mbyti q'do gjë veq zemërën ma zgjoi
Sytë e mi të lodhën me dritë mi verboi
Shtatin edhe shpirtin edhe gjithqka kam
Mi mbyti e ngjalli në k'te ditë që jam

Një fjalë për Një Zot që se thoja dot
Ma ndërroi botën që po e jetoj
Edhe syt e ballit që s'më shihnin dot
Mi hapi e lau me dritë flakëroi
O Dritë e qiejve dhe tokës me ndrito
Më vrit terrin e egër ngado
Etjen e syve e zemrës o Zot ma largo
Veq Ty të lutem o Zot pranë më qëndro kudo...

Argjend Xhelili


0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP