Jeto me Islam…!

>> Friday, October 17, 2008



Jam shumë gabimtarë…!
Enrin All-llah, s’di kur e kam përmend!
Ani Salavatet, s’ja vlen as të them!
Jam harru pas kësaj bote,
s’mund ta njoh veten!
Jam humbë në mëkate…!
Jam me shumë gabime,
e shpëtim nuk kam!!
Por, shpresën te Zoti, ende e kam…!
Sepsa Ai thotë:
“O ju të cilët e keni ngarkuar veten me mëkate,
mos humbni shpresë nga Mëshira e Tij…!”
Ti e the këtë, e unë…,
si mund të mos shpresoj në Mëshirën Tënde…?!
Kur sigurisht që Mëshira Yte,
është më e madhe se mëkatet e mia!
Shpresoj…, pendohem…, optimizoj…
E me mëkate nuk vazhdoj!
Jam e lodhur më, s’dua mallkim!
Por Rrahmet, për të hyrë në Xhennet!
Besimtari i sheh gabimet sa kodrat…
Dhe pendohet e nuk vazhdon më me to!
Të pendohemi pra edhe ne,
Të mos i përsëritim të njejtat gabime!
Ta duam Islamin e të futemi tërësisht në të,
Ashtu siç na porosity i Madhi Zot në Kur’an!
Me demek…,
të bashkjetojmë, me Islam!

Semra Halili

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP