Vdekje ka, o njeri!

>> Friday, October 17, 2008


Vdekje ka, o njeri!
Lëre më botën, kënaqësitë e saj!
Mos harro se jeta e kësaj bote është lojë!
Shkurorëzohu më nga bota, thuaji të lash, tre herë!
Vëre ballin në Sexhde, se më afër je me Të në Sexhde!
Mendo se tash ti shkelën mbi dhé…,
do të vijë koha kur dheu do të jetë mbi ty!
Tash, ti han nga dheu…,
por pastaj, gjërat që janë në dhé do të të hanë ty!
Tash, ti vetëm e shiqon qiellin…,
por pastaj shpirti yt do të ngjitet në të!
Tash mund të bësh sevab…,
më vonë do kërkosh të bësh, por s’do mundesh më!
Do të kërkojmë, por s’do të mundim më…!
Largohu nga dyshimet, pasi…
Kush bie në dyshime, bie edhe në harram!
Mos e vono të mirën,
Ndihmo vëllezër e motra, të varfër e të ngratë…!
Mendo krijesat e Zotit, Pejgamberin si jetim…
Dhe ndihmoji jetimët…!
Mendo në të mirë e merr dituri…!
Sepse ajo është rruga e Xhennetit
dhe e vetmja lumturi…!
Largohu nga kotësira!
Mbaje premtimin e mos thyej betimin!
Ndjeje Namazin e me kuptim lexoje Kur’anin…!
Mendo në Mustafanë…, kërko Shefaat…!
E, shko në Rrugë të Mbarë…!

Semra Halili

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP