Nëna

>> Friday, October 31, 2008

Nëna




Sot që ndjeva mungesën tënde,

Sot kur s’të kam pranë,

E kuptova vlerën tënde,

Moj e dashura nënë!



Bërtitja si e marrë,

Të kërkoja pranë

Përgjigje s’më ktheje,

Moj e dashura nënë!



Të gjithë i pyesja për ty,

Askush s’më tregonte ku ishe,

Dhimbjen në shpirt që kisha,

Askush nuk e dinte!



Më shikonin duke qarë,

E më përqafonin,

Edhe ata që dikur më urrenin,

Tani më donin!



Plaga e shpirtit tim

Nuk shërohet dot,

Lotët në sy,

Nuk më rrjedhin kot!



Sa e hidhur është kjo jetë,

Kur ty s’t kam pranë,

Goja më është bërë e njelmët,

Që kur s’e thërras emrin “nënë”!



Me shumë kujdes më rrite,

Gjithmonë më mbaje pranë,

Pse më braktise pa mëshirë,

Mos e dashura nënë!



Ku mbeti dashuria

Që kishe për mua,

Vallë, zjarri që kishe brenda,

Sot u shua?!




Sadete SULIMANI

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP