Ki mëshirë për të...

>> Friday, April 25, 2008

Ki mëshirë për të...





Lotë të ftohtë rrjedhin për sytë që u humbën përgjithmonë.

Humba kuptimin dhe u mundova që të mbijetoj!

Por s’është e njejtë jo…jo pa ty!

S’jam e përkryer dhe ty kurrë s’të pengonte!

Gjithçka ndanim bashkë, dhimbjet, ëndërrat, sekretet!

Qeshnim tërë ditën vetëm për ta harruar atë që kaluam!

E di se kjo e qeshur është false, por ç’gjë tjetër mund të bëj?!

Gjërat e vogla më rikujtojnë si një pikturë në kornizë,
por të dyjat e dijmë se kurrë nuk do të jetë si më parë!

Më mungon moj motra ime dhe kjo është e dukshme!

Oh Zot mos ma merr atë e të më lësh mua!


Dhimbja që ndjej nga humbja e saj,
është shumë më e rëndë sa mund ta baj!

I fshij lotët nga faqja ime dhe mundohem

të dukem se mund të vazhdoj,

por nuk e di se sa mund të zgjasë ky gëzim i rrejshëm!

A mos vallë është koha që ajo të më lërë nga kjo botë?!

Dhe të lutem Zot, më trego se si të vazhdoj!

Sepse jam e pafuqishme, qëndroj e ndrirë…!


Nga Anglishtja: Dritan SKENDERI, Tetove

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP