Mos më gjykoni!

>> Monday, April 14, 2008

Mos më gjykoni!



Tani gjendem në një mjedis,
vështroj të gjejë të vërtetën,
nuk dua më të më bëzdis,
tani dua të jem vetëm!

Kjo Jetë për mua është ferr
Flak që nuk digjet
E shohë në këtë sketerr
Por, ëndërra nuk më fiket !

Edhe nëse tundem ,
zvarritem dhe fundosem
Por kot e keni sepse nuk merakosem

E rrethuar me ziliqar
Më të etur, dhe tradhëtar
Fillon të më dhemb zemra
Stop ,tani më thot mendja.

Mua më mos më kerkoni ,
Sepse tani kam vendosur
Mos më gjykoni,
Edhe nëse jam e varrosur!

Ju lutem, te me faleni,
Kjo jetë është vetëm sprovimi im
E dua dhe e dëshiroj hixhabin
Sepse e adhuroj përjetësinë

Jehona PERQUKU








0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP