Nena Ime

>> Saturday, May 24, 2008


Kerim GASHI


Nena ime quhet loti

Kur e hidheroj ,

keqesohem si moti

Kur I them se nuk e dua

Ajo afrohet dhe me perqafon mua

I them se e urrej,ajo me ledhaton

E nenqmoje dhe ofendoje,

por ajo me meshiron

Pas gjithe kesaj me afrohet dhe me puth ballin

Me afrohet dhe me pyet se si e kam hallin

Quditem ,habitem dhe brengosem

Thell ne zemer prangosem

Qfar kam une ! ne vete po alivanosem…

Se çfarë mekate po bej ndaj saj ,thjeshte po tendosem

Fillova te qaj, te qaj dhe te pendohem

Kur I mendoj mekatet ndaj saj,

I teri njollosemTrup e shpirt thellë renkohem

Por nena me lutet qe te mos brengosem

Tani Mendoj thellë dhe meditoj

Lindja e ketij meditimi shpejt perendoj

Thellë ne mendje shqetesimi me kaploj

Do arrijë qe keto padrejtesi ndonjeher te I shpagoj

Nena ime, 9 muaj te isha barre, derisa me linde

Me ushqeve derisa me rrite

Ishe ti qe me shkollove dhe arsimove

Te eci dhe te vrapoj ti me trajnove

Gjithmon pranë me qendrove

Te vishem dhe te sillem bukur ti me mesove

Ne rruge te dreje ti me keshillove dhe me drejtove

Dhe Sa e sa here ne jete me shpetove

Me kujtohet se qfar bere per mua ti

Kur qaja ,qaje edhe ti

Kur nuk haja ,

nuk haje edhe tiKur nuk fleja ,nuk fleje edhe ti

Dhe kur semuresha ,semureshe edhe ti

Oj nena ime ,te lutem me fale

Jam penduar per ato gabime pale pale

Tash ,deshiroje qe kete pleqeri te ta lehtesoje

Te te beje te lumtur dhe te te gezoje

Dua qe ti me behesh loti I gezimit

Ne menyre qe ky lot ,te simbolizon shenjen e pendimit

Te jete shenje ndergjegje dhe meshirimi

Kritika eshte per mua ,per ty eshte falenderimi

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP