Sy më sy

>> Sunday, May 25, 2008


Poemë nga Rinia Palestineze

Hassan Mawji


Më shiqo në sy

dhe më thuaj se çfarë shef!

Nuk shef asnjë gjë të mallkuar me siguri,

mbase s’të lidhë gjë me mua!
Je I verbëruar nga diferenca jonë,

jeta ime për ty s’ka kuptim!

Un jam Palestinezi i persekutuar,

e ti je Amerikani i kuq,

i bardhe e blu
Ti çdo ditë zgjohesh në qetësi

s’ta frikëson syrin ndonjë gjë!

E un çdo ditë zgjohem me Mirënjohje,

e Falënderim Zotit që më mundësoi të zgjohem
Ti mërzitesh për edukimin dhe faturat që duhet ti paguash!

Un mërzitem për jetën time të cenuar,

dhe nëse do të mbijetoj edhe një ditë!
Frika jote më e madhe është që tu biesh në sy të tjerëve

përderisa bën xhiro me Cadillac!

Frika ime më e madhe është se tanku që

sapo u largua do të kthehet përsëri
Amerikë, a po e kupton se taksat që po i paguan,

ushqejnë forcat që traumatizojnë çdo ditë të jetës sime?
Buldozerët dhe tankset,

gazërat dhe armët,

bombat që bien pranë derës sime,

të gjitha janë nga fondet Amerikane!
Tani a po e di të vërtetën se ku shkojnë paratë e tua?

A po i lejon mediat tua që të ta mashtrojnë mendjen?!

Vallë, kjo është e vërteta që askush nuk e di?
Ti po më fajëson mua për vetëmbrojtje nga sulmet Cioniste?

Jam i terrorizuar në tokën time dhe un qenkam terrorist?!
Ti mendon se di gjithçka mbi terrorizmin,

por nuk e di ashtu si unë!

Më lejo pra që të ta definoj këtë term

dhe të të mësoj për atë që ke menduar se di!
Terrorizmin në tërësi e kam njohur

për një kohë katërdhjetë e katër vite e më shumë!

Është kopshti i pafrytshëm i asgjësuar në arën time,

është buldozeri praën derës sime!
Terrorizmi thith ajrin që thith unë!

Është pikë-kontrrolli në rrugën për në shkollë,

është ora policore

që më burgos në shtëpinë time

dhe gjobat e shkeljes së këtyre rregullave!
Terrorizmi është robërimi i tokës sime

dhe tortura e nënës sime!

Burgosja e babait tim të pafajshëm,

dhe plumbi në foshnjen e tim vëllai!
Pra Amerikë, mos më thuaj

se i di gjërat që unë i ndjej dhe i shoh!

Jam i terrorizuar në tokën time dhe

faji hidhet mbi mua!
Por unë nuk do të pushoj,

kurrë nuk do të jem i qetë ndaj padrejtësisë

që po e pëson populli im!

Palestina është toka Jonë

dhe aty do të mbesim deri në ditën

kur atdheu Ynë do të jetë i sigurtë!
Dhe nëse ajo kohë nuk vjen kurrë

atëherë ata kurrë nuk do të shohin një ditë paqeje!

Nuk do të dëbohëm nga shtëpia ime

as lufta për drejtësi nuk do të marrë fund!
Dhe nëse vritem, do të jetë për Falestiinën,

është e shkruar në frymëmarrjen time!

Pra, me fjalët e juaja patriotike,

më jepni lironë ose më jepni vdekjen!

Nga Anglishtja: Dritan SKENDERI , TETOVE

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP