Di-kur

>> Wednesday, May 12, 2010

Besni JAHA

Dikur bota kishte ngjyra
Sa bukur ishte atëher
Dikur puna kish’ detyra
Ah sa jetë me vlerë


Dikur kisha buzëqeshje
Sa fytyrë engjëllore
Dikur kisha të mirë veshje
E sot kam jetë skamnore

Dikur ti më rrije pranë
Sa larg iku ajo jetë
Dikur jo, po sot ti qanë
Si për laps një fletë

Dikur unë të prisja ty
Sa i shkurt ishte takimi
Dikur lot s’të shihej n’sy
Sot s’t’hiqet pikëllimi

Dikur, po vërtetë dikur
Sa herë veten kështu torturoj
Dikur do t’jetoja dhe mbi gurë
Po sot s’mund t’jetoj

Dikur kisha vend për fjalë
Po sot nuk kam dot
Dikur isha veq një djalë
Që s’jetoja kot


Dikur kisha vend për gjumë
Po sot ma zaptuan
Dikur lirshëm peshkoja n’lum
Po sot ma ndaluan

Dikur, po dikur vërtet
Kisha jetë të mirë
Dikur kisha të mirë jetë
Po sot kam t’pështirë

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP