Do të doja që...!

>> Tuesday, September 30, 2008



Jam e etur...,
e s’mund ta shuaj etjen!
Jo sepse agjëroj!
Por e etur për ty ja RasulAll-llah!
Ku je?
Më vizito...!
Së paku në ëndër të lutem,
të lutem..., eja!
Eja e më përkkëdhel...
Më përqafo...
Të dua...!
Më ka marrë malli shumë, pa kufi...!
Si që të dua pa kufij...!
S’mund të fryhem me ty,
sepse pa ty s’jam e gjallë!
S’jetoj, skam shije jete!
S’mundi në jetësë!
Dua të jetoj për ty
e të vdes për ty!
Dua të ringjallëm e ty
e të hyj në Xhennet me ty!
Dua ta ndëgjoj Kur’ani Kerimin nga ti
e të lotoj për ty...
Të turpërohem nga ti!
Dua ta dua atë që e don ti
e ta urrej atë që e urren ti!
Dua të fal Namaz pas teje...
Të ndëgjoj ligjeratë nga ti...
Të ulem para teje...
Të të shiqoj
E të lotoj...!
Dua të më bësh shefaat,
Të më ndërmjetësosh!
Të më thuash:
Hyr nën Hijen e Zotit Mëshirues,
sepse dashurove për Hir të Tij!
Dua të më kapësh për dore
e të më thuash: Eja!
Hyr në Xhennet!
Je fqi me mua!
Dua të lutem si ti e për ty!
Dua të jem e pranuar te Ummeti yt!
A më pranon, ja RasulAllah?!
M’u rrënqoth trupi,
e sytë m’i mbuloi loti...
Në Natën e Kadrit!
E kuptova nga shenjat,
se më përshëndeti el Emini (Xhibrili alejhisselam)!
Më përshëndet edhe ti, ja RasluAll-llah!
E di se m’i kthejsh Salevatet,
por dua që ta ndëgjoj zërin tënd,
ta shijoj të pamurin tënd,
e me ty,
të pamurin e Krijuesit tonë,
në Xhennet,
InshaAll-llah!
Gjithë çka dëshiroj për mua,
E dëshiroj edhe për tërë Ummetin tënd,
Ja RasulAll-llah!
E, për hir të asaj se u luta për Ummetin tënd,
më prano edhe mua nën flamurin e këtij Ummeti...
Ja RasulAll-llah!


Semra HALILI

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP