Si ta kthej borxhin?

>> Monday, September 29, 2008


Si ta kthej borgjin për shpirt e trup,
kur unë nuk isha askund?

Si ta kthej borgjin për qiell e tokë,
që njëra më mban e tjetra më mbulon?

Si ta kthej borgjin për furnizim,
që më mban të gjallë me ushqim?

Si ta kthej borgjin për zemrën që troket,
që në të ndjenjat e dashurisë m’i ka mbjell?

Si ta kthej borgjin për sytë në ballë,
që me to shoh botën mbarë?

Si ta kthej borgjin për buzë e gjuhë,
që më to me komuniku?

Si ta kthej borgjin për mendjen në kokë,
që më të trupi n’tërsi funksionon?

Si ta kthej borgjin për shëndet të mirë,
që nga të tjerët nuk kërkoj ndihmë?

Si ta kthej borgjin për bashkëshorte e fëmijë,
që ma mbushi plot robër shtëpinë?

Si ta kthej borgjin për diellin që ndriçon,
që na sjellë dritë dhe dobi tjera plot?.

Si ta kthej borgjin për natën me errësirë,
që na sjellë ditës së lodhur pushim e qetësi?

Si ta kthej borgjin për rrobat e ftohtit e nxehtësisë,
që me to mbuloj edhe turpin?

Si ta kthej borgjin për shërim,
kur unë isha i sëmurë e në mundim?

Si ta kthej borgjin për dituri,
që me të kam arrit gjithë këtë pasuri?

Si ta kthej borgjin për udhëzim,
që më të kam gjetur rrugën e lumtur për amshim?

Besoj në parajsë që Premton,
s’ka dyshim Ti gjithmonë realizon.

Më namaz gjithmonë të falënderoj.
Me të vërtet të adhurohet vetëm Ti e meriton.

Nuk kam ndryshe këtë borxh si ta kthej,
vetëm kokën në sexhde kur e qes .

Edhe kjo nuk mjafton o i madhi All-llah,
për të gjithat të mirat elhamdulilah!


Jashar GASHI

0 Komentet:

Post a Comment

Video rasti:

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP